måndag 12 augusti 2013

Första inlägg!





Som första inlägg kan jag berätta att denna bloggen kommer att handla om allt mitt pyssel som jag håller på med. Och alltid är det något . . . . .


Jag har scrappat en hel del tidigare men det har hamnat på hyllan under ett tag. Jag ska försöka ta fram det igen då jag saknar det lite men jag känner mig så ringrostig. Vilket jag fick erfara häromdagen när jag gjorde denna tagen. Visste inte riktigt hur jag skulle göra den men visste att jag ville göra den för att ha den med här i bloggens design. Den blev ganska bra om jag får säga det själv.

Bloggen kommer att innehålla stickning, virkning, filtade saker och en massa annat. Förhoppningsvis så kommer även knyppling då jag för några år sedan köpte mig en knypplingsbräda men har inte gjort något sedan dess. Jag ska försöka ta fram den igen då det var kul att göra men kräver full koncentration tyvärr. Men fint blir det. :-)



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...