fredag 20 september 2013

Nya projekt!

Jag har alltid flera projekt på gång och så även nu, det vore konstigt annars för att vara mig.


Jag ska senare ikväll framför tv:n ge mig på en ny photopearlstavla och det med mina barn på och den kommer att bli 70*100cm om jag räknat ut det hela rätt. Bilden här intill är en omvänd foto på barnen som har blivit pixlad av photopearlsprogrammet. Så resultatet ska bli så där på ett ungefär. Alltid när jag är klar brukar jag städa tavlan med att byta ut pärlor som ex. gula pärlor i pannan. Jag gör alltid så så det ser bättre ut.

Min förra tavla är klar men jag ska fixa till några små detaljer på den så jag kan fota den och visa upp den. Min bror fyller år om ca 1 månad så då ska han få den.

Andra saker jag pysslar med nu är en halsduk och handledsvärmare samt att jag släktforskar ... fullt upp kan jag säga. Men halsduken är strax klar för att visas upp här.

2 kommentarer :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...